Elämäni absurdein hetki

Olin koittanut epätoivoisesti ennen New Yorkin matkaa saada järjestettyä liput johonkin Jimmy Fallonin Tonight Show'ista. Tuloksetta. Selasin lukuisia sivustoja, osallistuin arvontoihin, koitin saada lippuja edes ohjelman harjoitusnauhoituksiin, mutta ei. Ei niinkuin minkäännäköistä saumaa. Olen suuri Jimmy Fallon fani, ohjelman huumori uppoaa minuun kuin häkä. Jimmy on talk show-isäntänä ihan huippu, monilahjakas muusikko. Katson YouTubesta päivittäin Tonight Shown parhaimmat palat ja vain nautin.


Se, mitä en koskaan uskonut tapahtuvan villeimmissä unelmissanikaan kävi kuitenkin toteen New Yorkissa, en vieläkään usko että niin kävi, mutta kävi kuitenkin. Tapasin Jimmy Fallonin. Miten ihanan charmantti hän on, luonteva, hauska (indeed), lämmin, puhelias ja kiva. Hän sattui siis samaan näytökseen kanssamme 28.3. Broadwaylla, hulvattomaan It's Only a Play-näytökseen. 

Miksi kaikki tärkeimmät ja parhaimmat kuvat aina heilahtaa? Lähestyin siis tätä maailmankuulua koomikkoa esityksen loputtua kertoessani hänelle, että olen varmasti hänen suurin Suomen faninsa, katsomme hänen shownsa aina. Jimmy Fallon katsoi suoraan silmiin ja laittoi kätensä rinnalleen ja sanoi "ooh, my wife is from Finland too" johon minä "I know". Kysyin saanko halata, johon hän "sure" ja niin me halattiin. Kysyin, voinko ottaa meistä selfien, jollon hänen hoviadjutanttinsa Steve Higgins tarjosi auttavan kätensä ja otti meistä kuvan. 
 

Ja taas sama juttu. Miksei sitä osaa ihminen pitää silmiään auki?? Yksi mielettömimmistä kokemuksista käsillä ja Eih! Mä en vaan onnistu missään kuvissa. En tuu ikinä unohtamaan tätä tapaamista. Ja oon niin kiitollinen tästä. Sain enemmän mitä olisin voinut ikinä haluta. Jos olisin vaikkapa saanut meille liput Tonight Showhun niin en olisi näin lähelle päässyt. Nyt pääsin suoraan iholle. 



 


Kommentit