Viikonlopun saldo

Olen miettinyt kuumeisesti mitä sitä keksisi yllätykseksi miehelle kohta koittavan nelivuotishääpäivämme kunniaksi. Meistä on kivaa hemmotella toinen toisiamme. Viime vuonna meillä oli helvetillinen muutto takana hääpäivämme aikoihin (kiitos helvetinmoisen lumimyräkän, jaiks, vieläkin puistattaa) ja keskityttiin siitä toipumiseen. Nyt voisin keksiä jotakin. Pieni pyrähdys Pariisiin...? 

Eilinen oli todellinen koetinkivi Superdieetin osalta. Aamu sujui erittäin hyvin. Söin rahkaa, marjoja, soijalesitiinireatta, 10 grammaa vehnälesettä (!!!) parit omegakolmoset ja sokeroimatonta mehukeittoa. Olen alkanut pitämään tuosta aamupalasta. Rahka menee kaikista parhaiten alas kun sitä ei sekoita. Se maistuu parhaimmalta "lohkottuna" keiton ja marjojen kanssa. Ja se pitää ihmeen hyvin nähkää. Sitten läksin puoliltapäivin Elixiaan cyckling-tunnille ja polkemaan crostrainerilla vielä päälle tunniksi. Sen jälkeen olikin menoa. Mulla oli kiljuva nälkä kun pääsin kotiin. Söinkin hyvällä ruokahalulla kanaa, vihreitä kasviksia ja raejuustoa. Ei pitänyt nälkää. Mies oli jättänyt edellisen illan riisisuklaat mikron päälle ja nehän kutsuivat minua kuin kettu kanoja. Ja ne meni, kaikki. Mies tuli illalla ylitöistä ja pyysin tuomaan vielä lisää, amerikanpastilleja. En sitten muuta eilen syönytkään. 

Eilen illalla päätin, vaikka onkin kaikkien dieettilakien vastaista, että aion pitää kerran viikossa herkutteluhetken. En päivää vaan hetken jolloin saan syödä jotakin. Palkita itseni. Siis tottakai jos painonlasku ei ole toivontunlaista, se on pakko sanoa byebye tuolle. 

Tykkään seurata Dailymailin Showbusiness-sivua. Aina huokaillen katselen kauniita ihmisiä kauniine vartaloineen ja vaatteineen. Rakastan vaatteita ja tahtoisin näyttää hyvältä ja kauniilta, en kävelevältä valaalta. Minun pitäisi perustaa keittiöön leikkeleseinämä jonne leikkaisin kuvia lehdistä, kuvia asuista ja vaatteista muistuttamaan itseäni, että minä ihan oikeasti voin mahtua sellaisiin vaatteisiin kuin haluan jos vain tahdon. Tahtomisessa ei ole kyllä mitään epäselvää, itsekuri on mulla se paha paikka joka tarvitsee rutkasti harjoitusta. Mutta esimerkiksi tänä päivänä tähän mennessä (kello on nyt 18.25) on mennyt tosi hyvin. Söin aamupalan vasta pitkän lenkin jälkeen jonka tein koiran kanssa. Olen pessyt pyykkiä ja siivonnut kotia (hyötyliikuntaa)  kunnes lähdin cardiosteppiin kuntosalille. Lämmittelin tuota ennen ensin puoli tuntia crosstrainerilla. Tunti meni hyvin enkä antanut läskieni latistaa menoa. Tolkuton hiki, mutta kyllä teki hyvää. 

Superdieetti siis jatkuu. Paluuta ei ole. 


Kommentit