Päivä 19 - Kaduttaa

Mua kaduttaa ihan aivan jumalattomasti se, että olen päästänyt itseni tähän kuntoon. Mitä ihmettä mun päässä on oikein liikkunut kun olen antanut itseni lihoa? Tein aikoinani aivan sairaan törkeän duunin laihduttaakseni 35 kiloa. Onnistuin siinä. Näin kylläkin suoraan sanottuan nälkää (vaikkakin omasta tahdostani) ja liikuin kuin hullu.

Kohta alkaisi olemaan samankokoinen urakka edessä, ei ihan vielä, muttei paljoa kyllä puutu.. Olen urheillutkin tässä jo ja katsonut mitä syön, mutta masentaa vaan aivan sikana. Ehkä tällä lämpimällä säällä on oma tekemisensä tässä, vaatteet vähenee ja mikään mahdu päälle...

Ette usko kuinka se syö, ettei edes 33/32 tuuman farkut mahdu jalkaan. Taikka jos mahtuu niin vatsamakkarat tursuaa niin ettei tosikaan.. On "hirveän kiva" kulkea tyyliin kaapu päällä kun muut vaatteet eivät vaan mene. Kuvissa näyttää porsaalta ja käveleminenkin sattuu kun jalat ei kohta enää kestä. Kyllä on olen niin itseinhoa täynnä. Mitä, taikka ketä tässä voi syyttää, ei ketään muuta kuin itseänsä. Mulla tosin päättyi todellinen rakkaustarina siinä hyvä aikaa ennenkuin aloin lihoamaan, olisiko tuossakin syytä, ota sitten selvää.

12.6.2008



Kommentit