Vaunuraivoa

Tuntuu, että vaunujen kanssa liikkuvat ovat tuolla ulkona ihan kauhea riesa. Olen joutunut potemaan joittenkin ihmisten (lue urpojen) takia jo ihan pyhää raivoa. Tässä muutama esimerkki lähihistoriasta.

Eilen kolme keski-ikäistä miestä Sellon Prismassa tasan näki, että olen vaunujen kanssa menossa kassalle, olin jo siinä aivan hollilla, niin eikös he rynniny tennismailoineen ja sporttiboksereineen siihen mun eteen.

Tänään Espoon Ikean pyöröovissa vähän vanhempi nainen ensin tyrkki minua nilkkoihin kärrynsä kanssa ja lähti sitten ohittamaan mut siinä pyöröovessa. Hän mahtui siitä ihan just ja just, vaikka tasan näki, että minulla on vauva sylissä ja vaunut siinä edessäni joita yritän saada toisella kädellä eteenpäin pyöröoven tahtiin. 

Jos esim. Stockalla nähdään minun odottavan hissiä vaunujen kanssa, eli olen siinä hissin edessä ollut jo ennen tätä henkilöä, eikö olisi kohteliasta päästää minut ensin sinne hissiin vaunujen kanssa? 

Ja rakkaan kotinummelan Citymarketin parkkis on ihan legendaarinen paikka. Siellä ei huomioida yhtään ketään. 

Ei näin.