New Glasses

Hieman olen tyytyväinen mun uusiin kakkuloihin. Tai siis olen erittäin tyytyväinen. Nämä RayBanin klassikot RX 5148:sit on ihan törkeen mageet. Mulle jos kelle ei sovi sitten mitkään kehykset, mutta nämä, Voilá. Tässä hieno kylppärissä kiireessä otettu kuva heti samana iltana kun lasit postista noudin. Juu, tilasin ne netistä UK:sta sellaiselta sivustolta kuin SelectSpecs.com. Kävin kokeilemassa eri kehyksiä silmälasiliikkeessä, laitoin merkin ja mallin talteen ja eikun tilaamaan. Resepti minulla jo olikin koska olin ennättänyt laittaa Instrussa lasit tilaukseen. Jatkossa meinaan todellakin toimia niin että käyn silmälääkärissä taikka optikolla, saan resetin, testaan kehyksiä ja tilaan ne netistä. Tällä kertaa säästin vaivaiset 500 euroa. Että ymmärtänette varmaan miksi olen enemmän kuin tyytyväinen.

Kommentit