Sick and tired

Olen ollut tosi poikki tänä pirullisen kylmänä keväänä, taikka kevättalvena - mikä tämä aika nyt on? Voisin nukkua 12 tuntia ihan kevyesti putkeen ja jos en nuku niin sitten vedetään kolmen tunnin päiväunia kuten lauantaina tuli tehtyä. Mitä ihmettä tämä on? Valon määrä on kuitenkin muuttunut radikaalisti ja jo aamuisin saa herätä ihanaan valoon. Olen edelleenkin sitä mieltä, että Suomen valtion tulisi kustantaa kaikille kansalaisilleen matka valoon (tai ainakin kreikkaan) kerran vuoden pimeimpänä aikana. Tämä vain pahenee vuosi vuodelta minun kohdallani.

Ja olen taas kipeänä. Yleensä sairastan tosi harvoin mitään nuhia ja yskiä, nyt olen toista kertaa sängyn omana kuukauden sisään. Lauantai-päivällä sattui niveliin ja illalla nenä vuosi kuin niagara. Olin ihan puhki. Kävin tänä aamuna kääntymässä töissä buranan voimin todetakseni ettei tule mitään ja lähdin kotiin. Täällä sitä nyt podetaan.

Pääsi sitä lauataina piipahtamaan Sokoksen 3+1 päivillä, en sieltä yleensä osta mitään muuta kuin shampoita, rasvoja ja ihovoiteita, näin kävi tälläkin kertaa. Kävin kokeilemassa yhtä Espiritin paitaa ja samassa sovituskoppijonossa takanani seisoi ex-pääministerimme Mari Kiviniemi tyttäriensä kanssa. Siinä osaa olla kaunis nainen.


Kommentit