Taivaanrannan maalari

Minä kun olen välillä oikea fiiliksiin vetäytyjä, sellanen oikea vietävä haihattelija, multa pitäisi kieltää kaikki uudet ja ihanat biisit koska sekoan niistä välillisesti melkeimpä täysin. Vahingossa kuulin toissapäivänä elämääkin suuremman biisin Lana Del Reylta - Ride ja mua vietiin kovaa.


Herrajumala, että osaa naisella olla ääni. Niin syvä ja upea. Olen aiemmin ollut niinkin tietoinen Lana Del Reystä kun Henkkamaukan mainoksesta. Minusta laulu jota Del Rey H&M:n mainoksessa laulaa on suorastaan kuvottava, mutta tämä Ride vie jalat alta.
 


En tiedä miten pukisi parhaiten sanoiksi sen tunteen jonka biisi tuo. Kohdassa jossa Lana laulaa "Don´t leave me now, don´t say goodbye, don´t turn around. Leave me high and dry" mulla nousi ihokarvat pystyyn. Miten nainen osaa laulaa noin koskettavasti. Uudelleen ja uudelleen biisiä kuuntelen ja aina meinaa nousta tippa silmäkulmaan.
 
Siis niin ihana.
 


Kommentit