What the...?

Urheiluni viimeiseltä kahdelta viikolta:

To 29.3. 30 min crosstraining + 45 min spinningiä ja 15 min Shape-loppurutistus.
ke 28.3. Koko päivä muuttoa töissä (klo 8-18), siksi jätin salin ihan suosiolla väliin.
ti 27.3. 40 min crosstraining + 45 min spinningiä
ma 26.3. 30 min crosstraining + sali
su 25.3. Sellon Elixiassa salilla. 30 min. crosstrainig + sali
la 24.3. Töissä pakkaamassa, ihan mukavan hikistä puuhaa...
pe 23.3. Reipasta kävelyä 8,9 km
to 22.3. Välipäivä - lepo, ellei pakkaamista töissä lasketa mukaan.
ke 21.3. Uintia Leppävaaran uimahallissa 700 m.
ti 20.3. Reipasta kävelyä 4,9 km
ma 19.3. Reipasta kävelyä 5 km
su 18.3. Uintia Itäkeskuksen uimahallissa 700 m.

Ja Vittu oikeesti. Oon lihonu saatana kilon!

Intopiukeena odotin tätä aamuna ja virallista punnituspäivääni. Ei ollut itku todellakaan kaukana. Oon liikkunu kuin hullu ja syönyt kuin kani, kieltäytynyt ihan kaikesta herkuttelusta kiitos mieheni ja minun tekemän diilin (ei karkkia ennen jenkkilän reissua). En ymmärrä mitä teen väärin, mutta jossakin menee metsään ja pahasti. Oon Niin masentunu!

In my dreams....

Kommentit

  1. Komppaan sun tuntemuksia ihan täysin! V*tuttaa varmasti. Itse olen oman laidutusurakan aikana (saanut kiloja pois 47) käynyt vaa'alla joka päivä välttääkseni vastaavan olotilan kuin sinulla nyt on. Paino saattaa heitellä tosi paljon (varsinkin jos treenaa paljon) päivittäin. Mikäli kävisin vaa'alla vain kerron viikossa, saattaa se punnituspäivä päivä olla juuri se, kun lihakset ovat turvonneet ja nesteitä on muutenkin kertynyt kroppaan normaalia enemmän. Joten sanokoot kuka mitä vaan, jatkan päivittäistä vaa'alla käyntiä jatkossakin. :) Aurinkoista palmusunnuntaita!

    p.s. Loppuun on muuten pakko vielä lisätä, että raivostuttavin kommentti ikinä on LIHAKSET PAINAA ENEMMÄN KUIN LÄSKI. Mulla toi lause saa kovin suurin raivon pintaan, jos joku uskaltaa sen mulle sanoa, kun päivittelen kohonnutta painoa.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti