Huhheijaa

"Pikku tauko" takana blogikirjoittelussa ja täällä taasen. Kolmen viikon kesäloma meni ennätysnopeasti. Eipä siinä oikein ehtinyt kunnolla nollata talven ja pitkän kevään jäljiltä syntynyttä väsymystä kunnes jo taas mennään kohti syksyä. Mulla tekee jo nyt tiukkaa noi aamuheräämiset, kaipa sitä kohta taas tuo rytmi löytyy.


Olen valehtelematta maaliskuusta lähtien "tapellut" rakkaassa iPhonessani olevan App Store-tilin kanssa. Olen kokeillut kaikkea mahdollista, salasanan resetoimista, ID-tunnuksen uudelleen luomista, siis ihan mitä tahansa enkä kuitenkaan saanut tiliäni toimimaan. Joka kerta yrittäessäni päivittää jotakin Appsia iPhonessa App Store herjasi etten ollut veritifioinut tiliäni vaikka olin sen ihan takuulla tehnyt. Ja mikä parasta, aina tuon jälkeen lähti kuulemma viesti mun e-mailiin jossa on ohjeet tällaista tapausta varten. No meinas mennä hermo kun en koskaan sitä viestiä saanut.


Laitoin sitten tuossa viime viikon torstaina vihdoin viestiä Applelle ja maanantaina mulle vastattiin kera ohjeitten mitä ystävällismielisemmällä tavalla ja tämä tyttö sai tilinsä toimimaan. Tadaa. Ette usko miten iloinen olin. Oli siellä ihan ongelmaa ollut ja olivat joutuneet jotakin uudelleen laittelemaan. Latasin toimivan App Storen kunniaksi itselleni uuden soittoääneen Sex and the Cityn ja vaikka mitä uusia enemmän ja vähemmän hyödyllisiä Appseja. Minun Sonera on ihan näppärä, ja uusi painonhallintasovellus ShapeUp. Tuohon Shape Uppiin voi kirjata kaikki syödyt ruoat päivän aikana ja se laskee niistä saadut kalorimäärät. Toimii siis ruokapäiväkirjana. Eilen meinasin kyllä masentua pahemman kerran kun syötin sinne maanantaina syömäni jätskit ja lämpimät voileivät. Tiesittekö, että yhdessä siivussa meetwurstia on 41 kaloria. Mikään ihme ettei tässä ole laihtunut.


Tein siis ShapeUpiin ohjelman itselleni. Syötin kunnianhimoisesti miinus yksi kilo viikossa tavoitteen ja sen mukaan saan syödä päivässä 1060 Kcal.

Kommentit

  1. hienoja kuvia ja muutenki kiva blogi:)

    käy tutustumassa

    http://annika-diamonddiary.blogspot.com

    t:annika

    VastaaPoista

Lähetä kommentti