Päivä 20 – Tässä kuussa

Huhtikuuta 2011 on odotettu kuin kuuta nousevaa. Pitkä, pimeä ja kylmä talvi antoi vihdoinkin sijaa kevään tulla. Olen juuri eniten nauttinyt pitenevistä päivistä ja auringosta. Tuosta ulkona olemisesta ei meinaa saada tarpeeksi.


Tämä huhtikuu on ollut hektinen. On ollut vaihtelevissa määrin töitä, koulutusta, liikuntaa, terapiaa ja vapaata. Olen saanut kokeilla eri liikuntamuotoja ja voin sanoa, että turkkilainen maastanousu kahvakuulan kanssa ei ole mun juttu. Töitä olen saanut paiskia enemmän kuin tarpeeksi koska porukat ovat olleet lomilla jne. Mutta olen minä ollut välillä niin väsynytkin ettei tosikaan, johtuuko juuri keväästä vaiko mistä, en osaa sanoa.

Tässä kuussa tuli myyntiin Rihannan liput, ne tuli miehen puolesta hommattua. Samoin julkistettiin Flow-festareiden huippuhyviä esiintyjiä. Royksopin lippuja odotellaan vielä, koska ne tulevat myyntiin vasta ensi kuun alussa.


Näin yhden kuuluista Forumin cityhuuhkajista, oli kyllä iso (toista mitä kuvassa).


Oltiin tupareissakin. Tai no, paremmin sanottuna miesten saunaillassa, ja meikäkäinen siellä ainoana naisena. Oli hauskaa, mutta seuraavana aamuna ei ollut hauskaa. Mulla vanhemmiten tuo pahoinvointi ja väsymys juhlimisen jälkeen pahenee vaan. Oikeasti kesti viisi päivää tointua juhlista.


Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 - Viimeinen hetki

Kommentit